2009/04/19

立立雜

過了一個悠閒既復活節假期。

上星期五與一眾完成我地Q1去塔門大旅行既目標。上次因為落雨而推遲既大旅行終於順利完成。
船程比我預期長,不過,唔拋,完全冇想嘔既感覺。
島上面都係一d小店,食物味道嘛...普通啦,不過有一份鄉村既味道,同埋果d人情味
我最最enjoy島上面果份悠閒同自在呀!
山上既風景好靚呀...如果有埋藍天就更好
不過我唔明邊度黎咁多牛架...一路行一路行,沿路所見有接近20隻嚮山上食草...可以想像,我地梗係一步一驚心啦...更唔明點解仲有咁多人嚮度露營??真係好多牛屎呀大佬,你地點訓覺呀??
親親大自然,最重要係同一眾友好相聚,梗高興啦...


"You're right, Norah, anything can happen, any time. But rest of your life tiptoeing around to try and avert disaster. It won't work. You'll just end up missing the life you have."
我現在在看這本書,"The Memory Keeper's Daughter"


參加左酒行,出席人士嚮限時之內可以喺21間餐廳/酒吧各試飲紅白酒一杯...即係最多total可以飲42杯!!我覺得,ak去最啱!!仲有篤篤篤撐...hahahaha,發現除左一d sparkling係冇咁苦,可以飲到之外,其他多數都"苦過dee dee"呀,大佬點飲呀?!?!我都係飲返汽水算啦...仲有仲有...我覺得唔飲酒唔食煙,其實真係已經慳返好多喎...

7 則留言:

ak 提到...

s-pig 妹妹:

酒這個東西嗎...雖然背底裏都係酒精,但係唔同既酒,絕對有唔同既味道,如果你唔鐘意苦既,下次搵幾隻甜既俾你囉...

篤篤篤撐 提到...

限時之內可以喺21間餐廳/酒吧各試飲紅白酒一杯
>>限幾耐 ?

篤篤篤撐 提到...

只係鐘意汽水 ? 小朋友ar, 味蕾仲未develop , kakakaka

s-pig 提到...

ak哥哥,

真係要甜至好喎...


篤篤篤撐,

限4個鐘頭,嚮中環一帶去晒21間...
我估,你得既...
同埋...我d味蕾唔係攞黎咁用架喎...

篤篤篤撐 提到...

你d味蕾愛黎點用 ?

Marshmallow 提到...

咁咪即係一個鐘頭10杯?!

s-pig 提到...

棉花姐姐,

如果要全部去晒,係架...一個鐘頭10杯啦,仲要包埋行去唔同outlet既時間喎...所以結果好多人都去唔晒架