2008/07/05

寫寫寫

我其實唔叻寫野
我寫既爛文可以三頭兩個月唔update一次但係都有人咁神心每日click入去望一望
寫又寫d自己明人地唔明或者膚淺無聊野
平時淨係做cd-rom但係冇左又會問我攞返條link黎睇既朋友
唔開留言又搞到大家咁擔心係咁約食飯講爛gag講d讚美說話願意付出時間金錢耳朵
目的只係為左令我好過d開心返
對你地我真係充滿感激

請你地放心
我冇事
life goes on
我知道前面一定會更加好

仲有今日嚮地鐵見到一個好有型既男仔
雖然我依家已經唔記得左佢個樣不過唔重要
都算係一件好事所以都要寫低

8 則留言:

C.M. 提到...

我今日都見到個靚女眼甘甘咁望住我,我都想即時問佢我係咪好型架。

s-pig 提到...

cm哥哥,

唔洗問都知你一定係型爸啦!!!
hahahaha

C.M. 提到...

哎呀,比你識穿左添!

篤篤篤撐 提到...

雖然我依家已經唔記得左佢個樣不過唔重要
>>>>
SIDE料 !!!!!

同埋ar, 我想講, life goes on 真係金句黎ka, bold 起佢丫 !!!

s-pig 提到...

cm哥哥,

sorry,踢爆左你添!! hohoho...

s-pig 提到...

篤篤篤撐,

呢句有出處架...
hehehehe...

匿名 提到...

其實有時記下生活的點點滴滴,也是一種樂趣。我也是雜記紊亂人生。

s-pig 提到...

beryl,

有空常來呀...