2008/07/22

又係雜文

我很高興
身邊既人都愛護我
我只係個小小既 nobody

============================================

batman好睇呀
可惜結局有d sad
其實世界上都冇咩係perfect既
咁如果呀女主角靚d,呀雙面人又靚仔d,架蝙蝠車又靚d會好d囉...
heath ledger做得好呀真係...反而batman好似冇咩發揮
同埋d翻譯有d奇怪,點解Gotham City變左高譚市既?葛咸城順耳好多呀
仲有戲入面既香港個天唔夠清囉...

haha, this we really can't help it!!

============================================

睇完zz小姐呢篇,真係有d衝動想send張相俾佢呀...
冇架...我想知道佢同佢d朋友會點形容我嘛
係四尺唔夠;定八尺巨人
不過我都係見光死
所以...諗下算咯

5 則留言:

篤篤篤撐 提到...

o甘多人愛護你,
會唔會有個鳴謝名單呢 ?

英倫肥龍 提到...

高譚市?
可能先入為主啦,聽落即時downgrade哂喎...

見光死?
點解會呀?你要美白咩?不過睇電視講,依家既標準已經變為「透白」呀.

s-pig 提到...

篤篤篤撐,

鳴謝名單...有架...
在心中!!

s-pig 提到...

肥龍哥哥,

點解見光死?
==>因為我唔鍾意同陽光玩遊戲囉...

你要美白咩?
==>係呀...美白係我既終身事業!!

篤篤篤撐 提到...

在心中!!>>>
唔得ka,要請食飯ka.....