2008/05/07

party dress

5個月前度身既裙今日終於final fit完攞左返屋企
size完全冇問題冇多冇少條拉鍊可以上到頂
都幾靚呀!!

咁點解有d人次次見到我都話"你又瘦左呢?"
一人一句知唔知我會有壓力架??
我會開始懷疑係咪我真係食好少野?
定係我唔識得管理情緒心情唔好食幾多都背脊骨落??
我冇減肥冇節食冇唔開心連運動都冇做...
我連甲狀腺都check過,真係冇問題呀!
係唔生肉真係我都冇佢辦法架喎...

每個人既genes都唔同
唔一定要同大多數人一樣先算係正常架
總之我自我感覺良好,又唔係成日病

各位,有心啦!

6 則留言:

英倫肥龍 提到...

哈!

篤篤篤撐 提到...

o甘你有冇瘦左, or只係其他人既錯覺 ?

s-pig 提到...

龍哥,

哈?
啍!!

s-pig 提到...

篤篤篤撐,

咁上下啦

匿名 提到...

我鍾意你話-->
size完全冇問題冇多冇少條拉鍊可以上到頂
都幾靚呀!!

一拉到頂確係爽!完全冇"徙"到條裙.個種feel真好.

又, 既然思前想後都冇問題, 咪真係冇問題囉.right?

s-pig 提到...

女太空人,

好開心呀...你又返黎啦...你好嗎?

係架,一拉到頂真係好好feel呀!
不過d朋友,同事都不斷叫我食多d野,又次次都問我幾重,搞到我好似做錯事咁...