2009/07/23

流水帳, 幾段

- 好幾個月冇新post,其實我有keep住寫,不過唔係呢個地盤,又唔想一雞兩味,所以就停左嚮四月,希望黎緊會密d update

- 6月同一眾好友去左東京同大阪,日日都裙拉褲甩、趕頭趕命!不過,可以放低工作,每日都係行行行、食食食、玩玩玩,好耐都冇試過可以玩得咁盡情!好開心!多謝安排行程既幾位美女、同行成日幫手攞野同影相既壯男,有你地先會日日不停笑,有你地日本既風景變得更靚,有你地個行程先至更精彩!

- 多謝大師兄!去完旅行之後做左d決定,雖然事唔成,不過我衷心多謝你既幫忙,我真係覺得識到你,我真係有賺!我唔敢講個決定一定係最好,但係我會盡力!

- 森柏斯嚮我心目中依然係最勁!!!!!

- 奧雲,你真係唔好返晏菲路,我地噓爆你呀!!!!!!!!!!!老實講,你去車路士或者阿仙奴大家個感覺應該好d架喎...你...冇野呀?

- 請問,由幾時開始,日蝕變左日食架?

5 則留言:

篤篤篤撐 提到...

奧雲, 我以為佢會去阿仙奴KA....
日蝕變左日食>>>>復甦都變左復蘇好耐了...

梁巔巔 提到...

"- 森柏斯嚮我心目中依然係最勁!!!!"

咦, 同代喎大家. 不過我就至鍾意蘭度!

"- 請問,由幾時開始,日蝕變左日食架?"

最近根據 oD學者話, 翻查古藉, 食同蝕乃相通, 而且用食更啱喎.

s-pig 提到...

篤撐,

以為佢會去阿仙奴KA...
何以見得??

巔巔,

蘭度...我冇睇過幾多場咋...

梁巔巔 提到...

s-pig, 祝妳萬事如意.

恭喜發財!

梁巔巔 提到...

^^