2007/08/11

雜碎.幾段

天氣太熱、冷氣太凍、
心情太差、工作太忙、
積勞成疾、借傷成病、
小病幾場、康復之中。

都係咁啦,冇事冇事...


========================

在這邊...下筆(其實係按keyboard)時,很有壓力...

d blogger個個都咁勁,又好文采,諗野又夠logic,風趣幽默、抵死過癮、想像力豐富、見解精闢...咁其實,我下筆寫時,覺得自己睇野又好表面,又唔夠熱血,又唔夠關心社會,真係會即刻窒左架噃...分分鐘人地一個comment,長過、又有深度過我一個post...真係寫黎把鬼咩...


========================

今日打風,早左幾粒鐘收工,難得清閒
雖然放工淨係過海都用左成個鐘,不過都好,唔洗趕頭趕命
返去hea下,同小狗玩一陣,早少少食飯,又早左d返黎,如果唔係都冇時間寫野...


========================

又係要好感激周圍既有心人,我諗,佢地睇得出我情緒一d都唔高漲,木口木面咁,但係又冇俾壓力我,仲好體諒添...更加感激家中各人支持,成日等我等到成九點先一齊食飯,今個月應該會好d架嘞...放工我盡力早走啦...


========================

師兄都幾搞笑,有一次食飯佢同另一個人話:「佢d咁既樣,應該識返個鬼佬啦...」

哈,咁其實我即係咩樣?咩樣先係識鬼佬樣呀?我一d都唔China doll架噃...
又真係...唔洗咁擔心我...住噃...未有耐到30唧,到左又點吖?係你既,遲早都會遇到...

我係冇拍拖,唔係冇拖拍呀!
不過,都多謝你地關心既!
不過,最好唔好次次見面都問一次啦...

12 則留言:

C.M. 提到...

咁下次見面,係咪應該問:

拍成點呀?(哎呀,唔好掟番茄!)

**** (突然認真)
拿,認真d講,自己覺得做一個Blogger,最重要係令自己了解自己多d,否則,你寫到ung 有深度,ung 熱血,都不過一場虛幻。

(正如買股票,未到賣出既一刻等d錢入袋,其實不過紙面上的數字。你話係咪?)

英倫肥龍 提到...

「小病幾場、康復之中。」

咁保重呀! 另外壓力大, 燥底, 不如行個圈, 透吓氣. 咁工事呢, 長做長有, 無得走!

至於寫扑, 唔駛理咁多其他野, 最緊要好玩! 另外就真正如上面c.m.兄 (sorry 又抽c.m.兄你水^^)所講: 「認識自己」. 「自己」包括想法及價值觀. 而且呢個地盤係屬於你自己, 咁盡情去寫啦!

s-pig 提到...

cm哥哥,

ha...如果有人咁問,我可能會答「同邊個先」...

關於寫blog...我都明白呀...所以咪update得好疏落囉!不過都有d題目諗左想寫既,你地等我呀...

s-pig 提到...

肥龍哥哥,

我差唔好好返晒嘞,人越大,真係需要多d休息,呢排唔燥lu,係想拿拿聲做完d野快d返屋企食飯,早d抖,同埋想pick up 返打波呀,好耐冇打過嘞...

英倫肥龍 提到...

s-pig,

咁不如掉轉,拿拿聲做完d野去打波先,返屋企食飯,早d抖. 都ok架!^^

匿名 提到...

S-pig妹妹,

寫Blog...是否深度/熱血/幽默...etc etc etc,唔係最重要...反而係...你希望呈現既,係你自己,定係你製造出黎既自己...

野蠻郡主 提到...

最緊要係開開心心…咁到時人人都鐘意你!

p.s 小心身體!

xiao zhu 提到...

你自己係點咪就點囉。^^

s-pig 提到...

龍哥,

放工打完波返屋企先食飯,屋企人要等到成十點架...唔得呀,豬媽媽要早起身,都係weekend時間比較好就...

s-pig 提到...

ak哥哥,

大駕光臨,蓬蓬璧生輝!

你講既,我都明白,我都係希望,我手寫我心啦...同埋我又知道,有d野,係扮唔到架囉...所以,d高深野...我都係寫唔出架啦...你都係預左黎到呢個地盤,會睇到d無謂野架咋...hehehe (好似寫定個disclaimer咁, haha!)

s-pig 提到...

郡主殿下,

多謝關心!大家咁話!呢排d天氣真係反常到爆,又熱到飛起,你都要好好保重!!

s-pig 提到...

小豬姐姐,

係呀,諗黎諗去,結果咩都寫唔出,都係唔好諗太多,想寫就寫!