2007/06/26

好彩!

我都幾好彩...

2007年一半都未過,原來,我已經中左4次六合彩...yeah!!

hahaha,次次都係安慰獎咋...有幾千萬就唔洗做啦...



其實真係幾好彩,工作上雖然冇咩成就,不過我好清楚我絕對交足功課有餘...

其實唔只幾好彩,朋友個個都錫我,雖然,唔係人人都係朋友...

其實直頭係勁好彩,咁多年後,屋企個個都冇穿冇爛,冇病冇痛...

我覺得聽日應該慶祝一下,因為我真係覺得自己好好彩!!

好,加油!!

4 則留言:

xiao zhu 提到...

我不嬲都知道自己其實都幾好彩,睇完你呢篇,我覺得我應該係超勁好彩!因為過去幾年都幾多鑊嘢,屋企人都有病有痛,但係都過到噃,仲唔係超勁好彩頭?!!THX!!

xiao zhu 提到...
作者已經移除這則留言。
英倫肥龍 提到...

初到貴境...^^

我都係架, 最緊要一家人齊齊整整同健健康康就得.

s-pig 提到...

祝大家都一世夠運啦...

btw, 肥龍哥哥, thanks for coming!