2007/06/11

開張大吉

我轉場啦...

老土既原因,我部電腦中左毒,舊個邊post或者read comments就會hang左個IE呀...咁呢邊都有d我好欣賞既blogger,搬埋過黎好似親切d嘛...

等我摸熟d個setup,遲d整得靚d先...

我仲想,喺呢度,記低d開心美好既事,第時睇返,應該會好開心!

5 則留言:

Samsara 提到...

豬豬妹妹:

恭喜新居入伙,等你既post!

Samsara

C.M. 提到...

祝你開張大吉呀!

(因為你之前係she.com個blog要register 先可以留言,所以小弟選擇做CD-ROM。鎖你。)

s-pig 提到...

嘩,見到你地,好開心呀...

冇諗過cm哥哥會睇我d拙作,失禮人呀!!haha,以後,多多指教...tum返騾嫂未呀?

xiao zhu 提到...

Hi, 第一次黎。原來咁多鄉里固喎。:)

s-pig 提到...

Hi, 多謝到訪
Haha, 我地都係豬...