2007/06/15

我家狗狗

其實我呢期忙爆又黑仔...不過唔想第一篇正式post就寫生活點樣迫人,老細又點衰,加埋有d大腦麻痺...所以,都係post張靚女相先...


Samsara,佢就係我屋企既新成員,半歲既poodle bb嘞,屋企好耐都冇小惡霸嘞...嘩,狗狗依家勁得寵,細佬錫佢就唔在講,連以前話明唔鍾意養動物既媽咪都錫晒佢,訓著左俾佢跳上身度任行任'lum'都冇問題...大家入到屋既指定動作就係清理狗狗既大小同陪佢玩啦...hahaha....邊有狗聽到你叫佢就側起個頭眼定定望住你架...佢仲有d行路好似隻馬...平地跣腳個d搞笑野... hahaha.......

4 則留言:

Samsara 提到...

好得意呀,我第一次見poodle既相,真係以為係公仔呢!

匿名 提到...

Really Cute.
Hey, my cat also 平地跣腳 sometimes.
Very lovely.

匿名 提到...

恭喜晒
呢期好忙
隻poodle好似係toy size ?
好得意
寫多d丫
我會成日黎睇架

s-pig 提到...

Samsara,
多謝多謝,有左小動物,間屋真係多左好多生氣架,hahaha

beryl,
多謝你過黎睇我呀,我都有見到你update左張猫猫相bor...一樣咁cute...

無奇豬,
冇錯,狗狗係toy size架,
嘩我地又好耐冇見啦...你好嗎?豬先生好嗎?