2007/11/05

喊包

看到CK老闆這篇,我都好想問下自己,咁受氣為咩?

錢又唔算多,working hours又長,前途又唔係好睇到,老細又唔信你,以為成村人會跣佢,鬧到你飛起,想點呀?


又看到zz小姐的這篇,嘩,我真係忍唔住呀...

一對老人家的說話,幾年前我也跟以前的男友說過,不過我自私,當年已經講,我寧願自己走先,因為過左幾十年,我唔知一下子冇左佢,我一個人點去自己過日子。


今日俾人逼迫,都係唔寫嘞,唔想淨係當呢度出氣袋,寫親都係衰野,聽日訓醒一覺再算。

5 則留言:

匿名 提到...

訓醒再算, 都係上策.

人生怱怱, 無謂成日為個五斗米折腰啦.

祝 好.


女太空人字

C.M. 提到...

訓醒好d未呀?

s-pig 提到...

女太空人,c.m.哥哥,

有心啦...我冇事,不過11月好忙,冇時間update個blog,多謝你地呀 =)

野蠻郡主 提到...

唔好意思.......咁遲先見到你篇文,take care!

s-pig 提到...

郡主,

冇問題,ok呀,要積極樂觀!