2007/12/01

轉的士??

今晚行程:

office => 上環 => 中環 => 尖沙咀,我手攞住兩大袋嘢,又見係d大路既地點,咁就費事行咁遠去過海的士站啦...上到車,司機叔叔聽完我最後要去金巴利道,佢話唔識去呀。。。

尖沙咀喎!?!

之後上左過海的,同司機講完,忽發奇想,會唔會過九龍既的士d司機會話唔識路去中、上環呢?如果文華都唔識,咁我係咪應該再轉的士,先搭港島的、再轉九龍的呢?

好彩呢個司機識路。。。



其實港島同九龍都係全香港大部份人每日必到之處,應該每日都有好多人要搭的士過海架,點解會有司機係唔識對面海既路架呢?唔通司機就淨係做區內既生意?唔係去沙頭角,唔係去天水圍,係尖沙咀喎,尖沙咀喎!!

的士既作用係送乘客去目的地,咁理應對d路非常熟識架,點解我地會接受d司機有地域限制,好似我咁,司機話唔識路就自動跳車架呢?

進一步黎講,點解我地又會接受過海要去過海的士站上,行港九既就紅色、新界綠色、大嶼山藍色呢?點解唔係清一色橙黃色或者黑色呢?

仲有仲有,點解上八折的,d司機又永遠都冇話「我架車唔過海,唔識去新界」架呢?

4 則留言:

匿名 提到...

有時趕忙過海,司機叫轉過海車,都幾激氣!

英倫肥龍 提到...

喺香港, 肥龍試過九龍灣上車去金鐘司機大佬竟然話唔識去!? 又試過外籍同事九龍灣過海到灣仔唔識路, 同事打電話求救, 結果肥龍做咗人肉電話GPS, 全程教番司機大佬點去目的地!

喺大陸坐的士見客就從來唔預期司機大佬識路, 除非曾經去過或識路, 否則最後多數搵唔到廠位置, 要打電話去廠問路.

s-pig 提到...

berly,

係啦係啦...就係趕時間先要搭的士,但係偏偏佢就話唔去,真係激鬼氣!

s-pig 提到...

肥龍哥哥,

hahahaha,人肉GPS,我都試過,多數係d客唔識唔上黎我地office,不過九龍灣教到灣仔,個位司機叔叔又真係唔識路得好緊要噃!

大陸又冇試過呀,以前要間中返深圳,不過partner個office都係d一線區(好似),又多數都有人陪住一齊,所以好彩都冇咩問題。