2007/12/18

利物浦隻盃

應肥龍哥哥要求,呢隻就係啦:
你地睇有幾多手指模...應該有幾隻係我印上去架
親吻...我真係諗都冇諗過呀...hahahaha!!



6 則留言:

英倫肥龍 提到...

到!
我估個玻璃罩一定好大, 唔係真係放唔落隻歐冠盃呀!
咁, 好奇咁問, 有個玻璃罩喺度, 點解你可以摸到隻盃既??

s-pig 提到...

hahahaha...

我個次去英國,應該係6月利物浦啱啱贏到歐冠返到球會既時間,咁好彩我去到個陣,應該係d staff啱啱攞隻盃去影完相,攞架'車仔'推返隻盃去gallery hall,我見前面d人嘩嘩聲係咁衝埋去,我又走埋去睇下,所以咪摸到囉!不過因為我自己一個人去,匆匆忙忙就冇同隻盃合照嘞

係呀,隻盃都幾大隻架,我估如果一個正常女仔攞住,可以遮晒佢上半身架,你想唔想像到即係幾大呀?

s-pig 提到...

同埋我又想問點解張相upload左上黎細左咁多既??

程音語 提到...

原來s-pig都係利物浦擁𧄌?俾個五我!

s-pig 提到...

高五!!

英倫肥龍 提到...

高低各五!