2007/12/26

把握現在

上星期日,去大學同學既新居探訪,順便慶祝佢生日+傾傾佢結婚大好日子既細節,諗下點樣玩兄弟、開門利是要幾多先夠 etc etc

這個星期係普天同慶既聖誕節,可以暫時放低工作,同屋企人同朋友輕輕鬆鬆過節,我地仲安排左一連串既節目,實行學華仔個句:開開心心一起嗌...

平安夜晚1點多,接到一個陌生既電話,我以為係朋友打電話黎講Merry Christmas

「想話俾你知,L個婚禮要延遲,佢爸爸啱啱嚮大陸發生左交通意外過左身,麻煩你通知其他姊妹...」伴娘說。

我攞住個電話,出唔到聲。

同學開開心心準備做新娘,結果變左要辦白事,至親既人離開既時候,身邊一個親人都冇,連講再見既機會都冇。

聖誕快樂。

對我,可能好快,呢件事就會慢慢淡忘,出年、後年,聖誕可能依然快樂...

對我同學,聖誕既意義從此就唔再一樣,佢永遠都會記得,個一年既聖誕,佢由天上面跌左落地底...



世事往往就係咁無常,每一日都可能係最後一日,所以,我唔會俾自己將來後悔,我會盡力去愛我身邊既家人同朋友,我要將來大家都只會有開心既回憶,唔要後悔當時有機會,但係冇好好珍惜相處既時間。

希望大家都可以好好把握現在,珍惜身邊既人。

祝大家聖誕快樂、新年進步!

5 則留言:

匿名 提到...

多謝你貼豆豆張相呀,好得意呀
睇完你呢篇
都好有同感
所以我地都係要
得快樂時且快樂呀!

seikomatic 提到...

雖然好不幸,都只好講果句:【有無野要幫手,開聲。】

Be there to share the burden if she accepts

個【半個仔】都要幫手架。

xiao zhu 提到...

把握現在,珍惜所有!

英倫肥龍 提到...

真係人生無常.
大家都把握現在,珍惜身邊人呀!

s-pig 提到...

無奇、大師、小豬、龍哥

各位有心,大家都珍惜眼前啦!