2008/10/20

10月詭異二三事

今日返工行去搭火車時,嚮屋企附近見到一個陌生人
平日返工間中都會見到佢行相返方向返office
點知,今晚放工果時
嚮公司樓下又見到佢
又會咁巧合既?唔好話我知你嚮我公司附近住呀,大佬!
okok,我認既,係幾靚仔既,唔係點會認得呢,hahaha


行到銅鑼灣,眼前見到一個好熟口面既靚女喎...
邊度見過呢???
諗呀諗,佢咪就係我舊同事既新婚太太囉
之後先見到嚮美女身邊就係渡蜜月曬到黑晒既舊同事
可能因為已經天黑所以第一眼見唔到佢
有d唔好意思開口同呀同事打招呼...
hahaha
仲有一大發現,原來大師兄同佢真係有d似樣
一樣咁有型啦!!


真係唔明點解差唔多11月都仲係咁熱
更唔明點解30度街上有咁多女仔都已經著長靴行街shopping
中午30度都唔係講笑我著裙都好熱
著長靴我諗都幾焗
haha,我諗我真係大個嘞,過左細個愛靚唔愛命果d日子啦。。。

4 則留言:

篤篤篤撐 提到...

E+ 我見到著長靴行街的女仔,
第一時間我會扣佢分: 佢一定有香港腳 !

英倫肥龍 提到...
作者已經移除這則留言。
英倫肥龍 提到...

唔係喎,我仲見唔少短裙仔呀~^3^

不過又真係好熱,出外見客行五分鐘已經出哂汗.('_')"

s-pig 提到...

hahaha...又唔一定有香港腳既...不過,真係仲係好熱囉...夜晚我仲開緊冷氣訓呀