2008/10/16

K9

我想問大家知唔知道身分證號碼既組合係點黎架呢?
係咪70年代出世既人都係K字頭架呢?
我知道好多同年既朋友,身分證開頭都係相同既組合-K9XXXXX
其中一個以前既朋友係K7
豬細佬嚮80年出世,佢身分證開頭係Z0

但係呢個formula又套唔到去我父母度喎
唔明白呀
後面果串數目字又點黎架呢?
點解最尾個數目字要有括號呢?
又會唔會有人身分證開頭唔係英文字母架呢?

21 則留言:

篤篤篤撐 提到...
作者已經移除這則留言。
篤篤篤撐 提到...
作者已經移除這則留言。
篤篤篤撐 提到...

括號係check digit(好似係用來Counter check 前面既number之類)
其實唔用都得ka....問IT人應該識

英文字母, 應該同出世有關
(抑或同攞身份證時間有關 ? 問下一D唔係HK出世既人就知),
總之, 派曬就用下一個字母

後面果串數目字,
就應該同攞身份證時間有關
我父母當年同時攞ID
佢地個NO 係差一個字...

C.M. 提到...

丫,我個身份證好似係 Z字頭... 嗯,應該係。

篤撐兄:

係呀,check digit係咁用架。有條公式可以計到架。

北夫人 提到...

小師妹你係K9呀,我係K6架!應該仲大過你個ex呢!:P

我都知細個D既人會係Z字頭,但我細妹79年,係P字頭喎,都唔知點排既?!

程音語 提到...

check digit 條公式可參照此網頁, 音語記得以前大學一年班都寫過program,計 check digit:

http://staff.ccss.edu.hk/jckleung/xue_qu/idcard.html

至於前面個英文字毋,據說以前是以持證人所住地區黎分,港島為A,D,H ,九龍為B,E,G,新界為C。後來先至有K,P,Z 等等

英倫肥龍 提到...

括號係check digit,有公式可以計算.用黎check番整組號碼真偽.

另外,我都係抄返黎架咋(http://orangegirl.spaces.live.com/blog/cns!76304B6D82B67F83!644.entry),各字母代表意義如下 :

A :擁有香港居留權
C :登記領證時其居留受入境事務處處長限制
R :香港入境權
U :登記領證時其居留不受入境事務處處長限制
Z :報稱在港出生
X :報稱內地出生
W :報稱澳門出生
O :報稱國外出生
B :出生日期或地點曾修改
N :名字曾修改

雖然寫咗咁多字母...但係我就係K字頭,都未知代表咩囉.哈哈!

匿名 提到...

>我個身份證好似係 Z字頭...

CM你竟然.....

s-pig 提到...

嘩...真係估唔到身分證問題會引黎大家咁熱烈既回應呀!

篤篤篤撐:

咁你咩字頭架?
唔係喎,我有個同學嚮國內出世...佢都係K9架...

s-pig 提到...

CM deedee:

你係Z?咁叫聲姐姐聽下先啦...hahahaha

s-pig 提到...

靚師姐:

你返左黎啦?咁快既?好玩嗎?
你都係大果位朋友少少之麻...你心境年青好多...
你妹妹係P字頭?真係好少聽到呀...

s-pig 提到...

程公子:

你真係好博學,知好多冷知識喎...

s-pig 提到...

肥龍哥哥:

你copy出黎果d宇母(A、C、R...N),係唔係指身分證上面,出生日期下方3粒星後面果兩個英文字呀?

s-pig 提到...

易:

係啦...以後要改口啦...hahahaha

C.M. 提到...

豬姐姐...

亦叔叔...

s-pig 提到...

cm真乖!! hahahaha...

英倫肥龍 提到...

係呀...

篤篤篤撐 提到...

咁你咩字頭架?
>>>>G 5 !!!!

北夫人 提到...

係呀我返左黎成個星期啦,我都想玩耐D,但冇咁多假嘛 :P

第一次同男朋友出咁遠門,梗係開心啦!詳情email再講啦 ;)

篤篤篤撐 提到...

權威人士:

早期 (唔知有幾早), 英文字母代表發證的office; 後來, 就改作順序排列, 但有一些number仍會保留作某些特別人士。後來不敷應用, 這些特別number亦撥作公用。
原則上, 所有英文字母都會順序發, 但最近z亦已發完, 所以new born baby 會重新用其他英文字母
至於數字, 係順序派出

Emirates Schools مدرستي الاماراتية 提到...

我讀【古蘭經】之筆記: 第十章—猶努司
https://chinesemuslims.blogspot.com/2020/06/blog-post_8.html