2008/10/21

我的一二

1. cafe too好味呀,一班好朋友一齊,心情靚咩都好食啦!希望我地party of 8 好快湊夠一枱12個啦,yeah!
2. 每晚都見到媽咪
3. 聽日,又係一個新開始
4. 我鍾意自己個中文名呀
5. cm哥哥,我地幾時同肥龍karen一齊飲野呀?
6. 香噴噴既炸雞翼
7. 我都鍾意自己呀
8. 我知你一世都會咁關心我架,梁同學,話都冇咁快就十幾年...
9. my next adventure,希望係澳洲
10.快d凍d啦,唔該...等住著短裙呀


**各位英雄,呢度講既「一二」、係嚮zz小姐果邊睇到既「常想一二」,我同意呀,人生真係好大部份既時間都唔多開心,不過,『...至少還有一、二成是如意的、快樂的、辛慰的事情,我們如果要過快樂人生,就要常想那一、二成好事,這樣就會感到慶幸、懂的珍惜,不致被八九成的不如意所打倒了。』

以上既10項,都係一d我鍾意、諗起就會覺得窩心或者我look forward to 既事,諗起都開心架真係。

15 則留言:

C.M. 提到...

Errr... 若果我自己話要到出年年初先得,會唔會過分左d呢...?(你到時可唔可以講過中文名比我聽呀?)

突然睇到...短裙!係咪寫錯字呀?

篤篤篤撐 提到...

凍?著短裙?
o甘你熱既時候著乜 ?
@@~~~

cafe too唔好ar, 次次都book唔到 !!!

程音語 提到...

> 快d凍d啦,唔該...等住著短裙呀

咁幾時有相睇呀?

英倫肥龍 提到...

莫非.....澳洲先著短裙?

有冇睇錯?

s-pig 提到...

hahaha,幾位,你地冇睇錯,我都冇寫錯,係短裙呀,短裙襯長靴嘛...


cm哥哥,

(你到時可唔可以講過中文名比我聽呀?)
>>唔只中文,英文都講埋,好唔好呀!! hahaha

出年年初...過年之前我都會比較忙d(新年係傳統high season),em...不過冇所謂啦,你得我都得,但係到時唔知肥龍會唔會忙住練半馬呢?

s-pig 提到...

篤篤篤撑:

>>o甘你熱既時候著乜 ?
著褲

>>cafe too,真係想食就早d book啦,好味呀!

s-pig 提到...

程公子,

>>咁幾時有相睇呀?
我怕睇左你會冇心情食飯喎,有名你叫啦,我係豬黎架,hahahaha

s-pig 提到...

肥龍哥哥,

出年年初你得唔得呀?

英倫肥龍 提到...

全年都得!

C.M. 提到...

肥龍兄,咁不如最凍果史出黎好嘛?

s-pig 提到...

請問何解呢?

s-pig 提到...

注意注意:

有人凍d會著裙,不過唔係成個冬天都係短裙喎...

篤篤篤撐 提到...

1. cafe too好味呀>>>>好難book位, d 位又窄
2. 每晚都見到媽咪>>>你媽咪冇得去街 ?
3. 聽日,又係一個新開始>>>又朝8既十, o甘慘 ?
4. 我鍾意自己個中文名呀>>>冇野lu...
5. cm哥哥,我地幾時同肥龍karen一齊飲野呀?>>>冇我份 ?
6. 香噴噴既炸雞翼>>>熱氣死ar
7. 我都鍾意自己呀>>>>o, 冇野lu, 又
8. 我知你一世都會咁關心我架,梁同學,話都冇咁快就十幾年>>>>好快就會比人叫死老野!
9. my next adventure,希望係澳洲>>>搵埋榮智建去 la, 佢熟d
10.快d凍d啦,唔該...等住著短裙呀>>>>呢下最有建設性, 雪雪聲~~~

匿名 提到...

>>hahaha,幾位,你地冇睇錯,我都冇寫錯,係短裙呀,短裙襯長靴嘛...

我一睇就知你會係因為要著長靴.... YEAH.. 果然知你唸咩呀!!

大Bell

s-pig 提到...

hahaha, 果然係醒目靚女!!